15.06.2020

Fase 3 · Que es pot fer?


08.06.2020

Nou vídeo de l’Àrea de Promoció Econòmica de Castell Platja d’Aro i S’Agaró


CAMPANYA “JO EM PLANTO A L’EMPORDÀ”

Els Consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà iniciem avui dilluns una campanya de promoció turística sota la marca EMPORDÀ als mitjans de comunicació de Catalunya (TV3, Catalunya Ràdio, Rac1…) i sud de França. Sota el lema “Jo em planto a l’Empordà” ens volem dirigir al visitant de proximitat i entenem que, per aquest públic, tenim una de les marques de més prestigi del mercat: l’Empordà. Aquesta marca “paraigua” complementa les campanyes que puguin fer també els ajuntaments del Baix Empordà, que han col·laborat també en poder fer realitat aquesta potent campanya de promoció. >>> Més info <<<


03.06.2020

Sorteig 003 – Juny 2020

22.05.2020

Ja tenim els primers establiments de Platja d’Aro amb el distintiu “Punt Blanc” – iniciativa de l’Ajuntment de Castell Platja d’Aro, la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, i l’ADEM- La setmana vinent seguirem amb aquesta iniciativa al nostre municipi per tal d’oferir un destí el més segur possible als nostres visitants.

La presentació del nou distintiu PUNT BLANC ha anat a càrrec de Joan Barceló, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro; Manel Canadell, president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró; i Eduard Bosch, president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols.

Una iniciativa conjunta de la Cambra de Comerç i ajuntaments de l’àmbit d’actuació de la institució. A Castell -Platja d’Aro també hi participa l’Associació d’Empresaris.

Tal com han explicat durant la presentació, el distintiu PUNT BLANC té l’objectiu de distingir aquells establiments que per mitjà d’una declaració de responsabilitat assumeixen la implantació de les mesures de seguretat i higiene establertes en els protocols dictats pel Ministeri de Sanitat i la Generalitat de Catalunya.

Des d’AdEM han explicat que confien que el distintiu en els pròxims dies s’estendrà entre tota la xarxa comercial i d’allotjament.



20.05.2020

l’ADEM participa i es fa ressò de la campanya Ajundem-nos de la DDGI per potenciar el comerç i serveis de proximitat!



20.05.2020
CAMPANYA DE REACTIVACIÓ
PLATJA D’ARO PORTES OBERTES”

BENVOLGUTS.

Un cop superada la pitjor fase de la pandèmia, la tornada a la normalitat comença a ser una realitat, també en el turisme, un dels grans motors econòmics del nostre país. 

Conscients de veure la llum al final del túnel, l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) ha decidit engegar una campanya carregada d’optimisme amb l’objectiu de posicionar aquest magnífic indret de la Costa Brava com el destí ideal per gaudir d’una oferta turística i de serveis atractius i de qualitat. 

Platja d’Aro Portes Obertes’ és una iniciativa pionera en el panorama turístic català, que serà possible gràcies a la tasca realitzada per l’AdEM. L’entitat, que treballa al municipi des de fa 40 anys, ha aconseguit crear una campanya sòlida i atractiva a partir del consens de la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població, una fita inèdita en el sector turístic al nostre territori.

Platja d’Aro Portes Obertes’ comença dimecres dia 20 de maig i té previst allargar-se fins a finals d’agost. Sense cap mena de dubte, el principal reclam de la campanya serà la celebració de sortejos setmanals a través d’Instagram, on es sortejaran diferents ‘packs regal’.

Els afortunats tindran l’oportunitat de gaudir de diferents obsequis (vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una o dues nits en diferents establiments de la població, amb altres serveis inclosos com esmorzar o spa) que es repartiran cada setmana. Els premis són fruit de la col·laboració dels establiments de Platja d’Aro que col·laboren amb la campanya. 

Des de l’entitat organitzadora hi ha el total convenciment que la combinació d’experiència, ambició i talent, faran que aquesta proposta sigui un mirall per altres indrets turístics que vulguin reactivar el sector després de la pandèmia. 

AdEM, una trajectòria d’èxit 

Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar al màxim nombre d’establiments més enllà dels 180 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any. 

En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM participa activament en l’organització d’esdeveniments com el Carnaval -el més multitudinari de les comarques gironines- i la tradicional ‘Botiga al carrer’, que es celebra dos cops a l’any i també fora de la temporada d’estiu. A més, l’AdEM i els seus associats sempre són presents a la resta d’iniciatives organitzades per l’Ajuntament, i que tenen com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro. Des de l’entitat també s’impulsen tertúlies empresarials, es desenvolupen projectes socials, s’aposta per l’accessibilitat turística i es creen vincles amb universitats i altres centres de formació.  

Marca turística de referència  

La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix amb la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que es senten atrets pels encants d’un entorn immillorable, i  també per l’excel·lència de la seva oferta turística. 

Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l’anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d’Aro ha esdevingut l’epicentre turístic d’aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat, Platja d’Aro fa temps que s’ha convertit en un punt de trobada dels amants de l’esport, la cultura i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions.  

Inevitablement la pandèmia ha frenat l’activitat d’un poble dinàmic com Platja d’Aro, però si una cosa s’ha demostrat al llarg dels anys, és la seva capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies i assolir l’èxit malgrat les adversitats. I enguany, amb l’impuls del ‘Platja d’Aro Portes Obertes’, no en serà una excepció. 

Som un referent de la Costa Brava i hem d’aprofitar aquest moment per tornar-nos a situar com a destinació preferida del turisme nacional i proper, ja que és aquest el que omplirà els nostres carrers aquest estiu.

 I per això posem en marxa la següent campanya:  


PODEU ACCEDIR A TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA CAMPANYA
“PLATJA D’ARO PORTES OBERTES” >>>>AQUÍ<<<<


Expliquem la nova campanya que estem preparant per a reactivar el Comerç a Castell Platja d’Aro i S’Agaró.

L’empresariat de Castell-Platja d’Aro a la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí»

 27/04/2020

La campanya de la Diputació de Girona està oberta a l’adhesió d’entitats i associacions dels sectors primari, secundari i terciari

Aquest dilluns s’ha posat en marxa la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí». Entre les primeres entitats adherides a la iniciativa hi ha l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro. Actualment, ja hi ha més d’una trentena d’entitats i associacions adherides.

El President de l’Associació d’Empresaris de Castell- Platja d’Aro, Manel Canadell, ha volgut enviar un missatge de confiança en les capacitats de l’empresariat platjarenc per superar la crisi del coronavirus. Creu que hauran de reinventar-se i aprofitar al màxim els puntals de la destinació.

Més informació >>>Aquí<<<

Accés directe al web la de campanya Ajudem-nos! >>>Aquí<<<


A l’ADEM estem al teu costat!