L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró va celebrar dimecres passat el gran sorteig final de la campanya promocional: “Aquest Estiu, Platja d’Aro per cel, mar i terra” i ha fet l’entrega del premi a l’afortunada guanyadora aquest divendres davant de l’Ajuntament.
L’edició d’enguany es caracteritza per la singularitat dels premis que permeten als guanyadors gaudir dels atractius de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró per Cel, Mar i Terra.
L’Associació d’Empresaris de Castell, Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) ha finalitzat la campanya comercial “Aquest estiu, Platja d’Aro” amb el gran sorteig final d’un cap de setmana VIP. En aquesta edició, s’han recollit més de 14.000 butlletes de 70 establiments adscrits a la campanya i socis de l’AdEM.
Aquesta quarta edició s’ha celebrat amb gran èxit a Platja d’Aro, consolidant-se com una iniciativa clau per al desenvolupament econòmic i turístic de la localitat. Aquesta campanya, que s’ha anat consolidant any rere any, té com a objectiu principal atreure visitants al municipi, donar a conèixer els establiments associats, fomentar el comerç local i oferir una experiència única a tots els visitants.
Mitjançant aquesta iniciativa, els visitants al municipi, que han fet una despesa mínima de 20 euros en els establiments adscrits, han disposat d’una butlleta per participar al gran sorteig “Cap de setmana VIP per cel, mar i terra” amb fantàstics premis, entre els quals: viatge en helicòpter, travessa marítima, tractaments mèdic-estètics, estades en allotjaments turístics, experiències gastronòmiques i d’oci, i un munt de vals en establiments de moda, complements, salut, bellesa i serveis.
Pilar Rojas i Molina, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Platja d’Aro, fa entrega dels premis VIP a la guanyadora del sorteig Maria Àngels Sabari Dalmau
Fotografia de la guanyadora Maria Àngels Sabari Dalmau a l’establiment on va realitzar la compra de la butlleta, Intersport
Joieria Wesselton, establiment guanyador del premi col·laborador. Guanya una plaça al vol en helicòpter sobre la Costa Brava
Òptic Platja d’Aro, establiment guanyador del premi col·laborador. Guanya una nit d’hotel per dues persones amb esmorzar inclòs al Gran Hotel Havana de Barcelona
EurekaKids, establiment guanyador del premi personal implicat. Guanya un lot de 10 regals dels establiments associats
La butlleta guanyadora del gran premi va ser de l’afortunada client d’Intersport, Maria Àngels Sabari. Paral·lelament, es van realitzar 3 sortejos més per premiar als establiments col·laboradors i personal implicat. Els guanyadors dels “premis col·laboradors”, Joieria Wesselton i Òptic Platja d’Aro, han guanyat una plaça al vol en helicòpter sobre la Costa Brava i una estada d’una nit amb sopar i esmorzar per dues persones al Gran Hotel Havana de Barcelona, respectivament. Eurekakids, va ser guanyadora del “premi personal implicat”, amb un lot de 10 regals dels establiments associats.
Durant la campaña també es varen realitzar 3 sortejos via Instagram. Els afortunats i afortunades d’aquests sortejos han estat: 1r sorteig del 29 de maig, Premi Cel, guanyat per @thorxper ; el 2n sorteig del 12 de juny, Premi Mar, per a @ecapellades; el 3r sorteig del 26 de juny, Premi Terra, per a @eescorih3.
La campanya ha finalitzat amb l’entrega dels premis “Aquest estiu, Platja d’Aro, per cel, mar i terra” aquest divendres 12 de juliol.
Des de l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró es vol agrair la solidaritat dels associats que han contribuït amb regals per a la campanya, així com la col·laboració i implicació dels establiments adherits, l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Aro Impulsa, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya.