L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró va assistir el passat divendres 5 de juny a l’acte de lliurament de la primera edició del Segell ARO VERD, celebrat a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Platja d’Aro. Aquesta iniciativa neix amb l’objectiu de reconèixer aquelles empreses del municipi que han assolit el compromís d’establiment sostenible, posant en valor la seva implicació en la construcció d’un model de destinació més responsable i compromès amb el territori.
El distintiu ARO VERD premia les bones pràctiques vinculades a la sostenibilitat ambiental, econòmica i social, fomentant accions orientades a un desenvolupament turístic més conscient, equilibrat i respectuós amb l’entorn. Aquesta iniciativa representa un pas més en la consolidació de Platja d’Aro com una destinació compromesa amb la qualitat, la sostenibilitat i la responsabilitat empresarial.
La jornada va comptar amb una ponència del Dr. Josep Campmajó, de la Universitat de Girona, centrada en l’origen i l’evolució del concepte de turisme sostenible, així com en la necessitat d’impulsar models turístics més responsables i adaptats als reptes actuals del sector. Durant la seva intervenció, també es va posar en relleu la importància de la col·laboració entre administració, empreses i territori per avançar cap a un model turístic més sostenible i conscient.
En aquesta primera edició, s’ha fet entrega del distintiu a 17 empreses del municipi, entre les quals hi ha diversos establiments associats a l’AdEM: Càmping Riembau, Club Nàutic Port d’Aro, CCIB i Viceconsulat Italià, Perafita – Forn Franquesa, H. Aromar, H. Bell Repòs, H. Bulevard, H. Costa Brava, H. NM Suites, H. Planamar, Llagosnet i Odonata.
Amb la seva assistència a aquest acte, l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró reafirma el seu compromís amb totes aquelles iniciatives que contribueixen a impulsar un model turístic més sostenible, responsable i alineat amb els valors de preservació i desenvolupament del territori.
