Nova APP Targeta Aro Impulsa

Aro Impulsa-Promoció Econòmica estrena nova APP Targeta Aro Impulsa per a fomentar el comerç local.
Si ets una empresa del municipi i vols participar d’aquesta nova eïna per promoure el teu establiment, dona’t d’alta a la plataforma a través de l’enllaç https://intranet.moneder.cat/altaBotiga.php?idAsso=132 i ofereix una gratificació en forma d’euros de descompte o punts per a properes compres.
Si tens dubtes, truca’ns i t’explicarem com fer-ho!
Tel. 972 804 207


Què es pot fer durant la nova etapa de la represa?

La Generalitat gestiona l’emergència a Catalunya des de la finalització de la fase 3.

A partir de les 00.00 del 19 de juny comença a tot Catalunya l’etapa de la represa.

Aquesta nova etapa implica que la ciutadania ha d’adoptar les mesures necessàries per evitar la generació de riscos de propagació de la infecció de la COVID-19, així com la pròpia exposició a aquests riscos, i ha d’adoptar les següents mesures de bàsiques de protecció individual i col·lectiva:

  • Higiene freqüent de mans.
  • Higiene de símptomes respiratoris (evitar tossir directament a l’aire, tapar-se la boca amb la cara interna de l’avantbraç en aquests casos i evitar tocar-se la cara, nas i ulls).
  • Manteniment de grups de convivència habitual al més estables possible, minimitzant els contactes socials diaris per evitar la multiplicació de possibles cadenes de transmissió.
  • Distància física interpersonal de seguretat.
  • Ús de mascareta quan no sigui possible mantenir la distància física interpersonal de seguretat.
  • Preferència pels espais a l’aire lliure per a la realització d’activitats.
  • Ventilació correcta dels espais tancats.
  • Neteja i desinfecció de les superfícies.

Aquest deure de protecció és igualment exigible a les persones titulars de qualsevol activitat econòmica, empresarial o establiment d’ús públic o que es trobi obert al públic.

Les persones que presentin símptomes compatibles amb la COVID-19 han de contactar amb el sistema públic de salut.


Accions de l’ADEM per fer front a la crisi del COVID19


15.06.2020

Fase 3 · Que es pot fer?


08.06.2020

Nou vídeo de l’Àrea de Promoció Econòmica de Castell Platja d’Aro i S’Agaró


CAMPANYA “JO EM PLANTO A L’EMPORDÀ”

Els Consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà iniciem avui dilluns una campanya de promoció turística sota la marca EMPORDÀ als mitjans de comunicació de Catalunya (TV3, Catalunya Ràdio, Rac1…) i sud de França. Sota el lema “Jo em planto a l’Empordà” ens volem dirigir al visitant de proximitat i entenem que, per aquest públic, tenim una de les marques de més prestigi del mercat: l’Empordà. Aquesta marca “paraigua” complementa les campanyes que puguin fer també els ajuntaments del Baix Empordà, que han col·laborat també en poder fer realitat aquesta potent campanya de promoció. >>> Més info <<<


03.06.2020

Sorteig 003 – Juny 2020

22.05.2020

Ja tenim els primers establiments de Platja d’Aro amb el distintiu “Punt Blanc” – iniciativa de l’Ajuntment de Castell Platja d’Aro, la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, i l’ADEM- La setmana vinent seguirem amb aquesta iniciativa al nostre municipi per tal d’oferir un destí el més segur possible als nostres visitants.

La presentació del nou distintiu PUNT BLANC ha anat a càrrec de Joan Barceló, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro; Manel Canadell, president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró; i Eduard Bosch, president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols.

Una iniciativa conjunta de la Cambra de Comerç i ajuntaments de l’àmbit d’actuació de la institució. A Castell -Platja d’Aro també hi participa l’Associació d’Empresaris.

Tal com han explicat durant la presentació, el distintiu PUNT BLANC té l’objectiu de distingir aquells establiments que per mitjà d’una declaració de responsabilitat assumeixen la implantació de les mesures de seguretat i higiene establertes en els protocols dictats pel Ministeri de Sanitat i la Generalitat de Catalunya.

Des d’AdEM han explicat que confien que el distintiu en els pròxims dies s’estendrà entre tota la xarxa comercial i d’allotjament.



20.05.2020

l’ADEM participa i es fa ressò de la campanya Ajundem-nos de la DDGI per potenciar el comerç i serveis de proximitat!



20.05.2020
CAMPANYA DE REACTIVACIÓ
PLATJA D’ARO PORTES OBERTES”

BENVOLGUTS.

Un cop superada la pitjor fase de la pandèmia, la tornada a la normalitat comença a ser una realitat, també en el turisme, un dels grans motors econòmics del nostre país. 

Conscients de veure la llum al final del túnel, l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) ha decidit engegar una campanya carregada d’optimisme amb l’objectiu de posicionar aquest magnífic indret de la Costa Brava com el destí ideal per gaudir d’una oferta turística i de serveis atractius i de qualitat. 

Platja d’Aro Portes Obertes’ és una iniciativa pionera en el panorama turístic català, que serà possible gràcies a la tasca realitzada per l’AdEM. L’entitat, que treballa al municipi des de fa 40 anys, ha aconseguit crear una campanya sòlida i atractiva a partir del consens de la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població, una fita inèdita en el sector turístic al nostre territori.

Platja d’Aro Portes Obertes’ comença dimecres dia 20 de maig i té previst allargar-se fins a finals d’agost. Sense cap mena de dubte, el principal reclam de la campanya serà la celebració de sortejos setmanals a través d’Instagram, on es sortejaran diferents ‘packs regal’.

Els afortunats tindran l’oportunitat de gaudir de diferents obsequis (vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una o dues nits en diferents establiments de la població, amb altres serveis inclosos com esmorzar o spa) que es repartiran cada setmana. Els premis són fruit de la col·laboració dels establiments de Platja d’Aro que col·laboren amb la campanya. 

Des de l’entitat organitzadora hi ha el total convenciment que la combinació d’experiència, ambició i talent, faran que aquesta proposta sigui un mirall per altres indrets turístics que vulguin reactivar el sector després de la pandèmia. 

AdEM, una trajectòria d’èxit 

Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar al màxim nombre d’establiments més enllà dels 180 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any. 

En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM participa activament en l’organització d’esdeveniments com el Carnaval -el més multitudinari de les comarques gironines- i la tradicional ‘Botiga al carrer’, que es celebra dos cops a l’any i també fora de la temporada d’estiu. A més, l’AdEM i els seus associats sempre són presents a la resta d’iniciatives organitzades per l’Ajuntament, i que tenen com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro. Des de l’entitat també s’impulsen tertúlies empresarials, es desenvolupen projectes socials, s’aposta per l’accessibilitat turística i es creen vincles amb universitats i altres centres de formació.  

Marca turística de referència  

La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix amb la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que es senten atrets pels encants d’un entorn immillorable, i  també per l’excel·lència de la seva oferta turística. 

Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l’anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d’Aro ha esdevingut l’epicentre turístic d’aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat, Platja d’Aro fa temps que s’ha convertit en un punt de trobada dels amants de l’esport, la cultura i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions.  

Inevitablement la pandèmia ha frenat l’activitat d’un poble dinàmic com Platja d’Aro, però si una cosa s’ha demostrat al llarg dels anys, és la seva capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies i assolir l’èxit malgrat les adversitats. I enguany, amb l’impuls del ‘Platja d’Aro Portes Obertes’, no en serà una excepció. 

Som un referent de la Costa Brava i hem d’aprofitar aquest moment per tornar-nos a situar com a destinació preferida del turisme nacional i proper, ja que és aquest el que omplirà els nostres carrers aquest estiu.

 I per això posem en marxa la següent campanya:  


PODEU ACCEDIR A TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA CAMPANYA
“PLATJA D’ARO PORTES OBERTES” >>>>AQUÍ<<<<


Expliquem la nova campanya que estem preparant per a reactivar el Comerç a Castell Platja d’Aro i S’Agaró.

L’empresariat de Castell-Platja d’Aro a la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí»

 27/04/2020

La campanya de la Diputació de Girona està oberta a l’adhesió d’entitats i associacions dels sectors primari, secundari i terciari

Aquest dilluns s’ha posat en marxa la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí». Entre les primeres entitats adherides a la iniciativa hi ha l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro. Actualment, ja hi ha més d’una trentena d’entitats i associacions adherides.

El President de l’Associació d’Empresaris de Castell- Platja d’Aro, Manel Canadell, ha volgut enviar un missatge de confiança en les capacitats de l’empresariat platjarenc per superar la crisi del coronavirus. Creu que hauran de reinventar-se i aprofitar al màxim els puntals de la destinació.

Més informació >>>Aquí<<<

Accés directe al web la de campanya Ajudem-nos! >>>Aquí<<<


A l’ADEM estem al teu costat!



1er. Esmorzar de forquilla de l’ADEM del 2020

El dijous dia 30 de gener es fa el primer esmorzar de forquilla de l’ADEM a l’Hotel NM Suites de Platja d’Aro.

Amb la participacó del SR. MIKEL CAMPS de la PIMEC.

TÍTOL DE LA PONÈNCIA : PROPOSTES DE PIMEC PER A MILLORAR EL TREBALL AUTÒNOM A CATALUNYA.


NOU CARNET JOVE DE PLATJA D’ARO

Des de l’Àrea de Joventut de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, us fem arribar aquest correu ja que estaríem interessats a que les empreses del municipi formessin part del grup d’empreses que participen en el Carnet Jove Municipal que tenim al nostre municipi i que gestionem des de la nostra Àrea.

El Carnet Jove Municipal de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, és una targeta que es proporciona als joves de 14 a 29 anys de forma gratuïta i amb la qual poden obtenir diferents descomptes amb les empreses que hi col·laboren.

Les entitats col·laboradores cal que ofereixin un petit descompte als i les joves que els hi presentin el carnet en qüestió. A canvi, des de l’Àrea de Joventut se’ls hi ofereix publicitat de forma gratuïta a les nostres xarxes socials i una difusió en totes les activitats programades des de l’Àrea, així com també en les entrades que fem setmanalment a l’Institut Ridaura.

Adjuntem en aquest mateix correu informació relativa al Carnet Jove Municipal:

  • Cartell de difusió
  • Conveni que cal signar per part de les empreses i que ens han de retornar signat.
  • Imatge Carnet Jove Municipal (part davant).
  • Imatge Carnet Jove Municipal (part darrera).
  • Imatge adhesiu identificatiu d’empresa col·laboradora.

Per a qualsevol dubte o qüestió poden contactar amb nosaltres sempre que així ho desitgin.

Salutacions cordials,

Sara

Punt d'Informació Juvenil

Ajuntament de Castell - Platja d'Aro i S'Agaró

Palau d’Esports i Congressos (Plaça d’Europa s/n) 17250 Platja d’Aro
T 972 82 54 63 · pij@platjadaro.com · www.platjadaro.com · ciutada.platjadaro.com

CarnetJove2020

AF_ConveniEmpresaris_A4

AF_CartaCarnetJoveEmpresaris_A4

PREMIATS DEL GRAN SORTEIG DE NADAL 2020

Adjudicats 1r Premi, 2n Premi i setze 3s Premis

Avui diumenge 5 de gener a les dotze del migdia ha tingut lloc la tria de les 18 butlletes afortunades amb algun dels premis previstos en la tercera edició del Gran Sorteig de Nadal de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (pdf), la proposta de dinamització comercial del municipi en motiu de les festivitats nadalenques. L’acte final s’ha realitzat a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, a càrrec del regidor de Promoció Econòmica, Joan Barceló; i l’alcalde, Maurici Jiménez; en un acte obert al públic i davant de notària, per certificar la validesa de la tria entre les més de 33.000 butlletes participants, totes dipositades en un bombo de grans dimensions, provinents d’un centenar de comerços i serveis locals adherits a la campanya. Podeu veure més informació a l’enllaç següent:

http://ciutada.platjadaro.com/item/3871-guanyadors-gran-sorteig-de-nadal

El president de l’ADEM present al #sorteig de la #campnaya de #Nadal de #platjadaro El primer premi és un #cotxe #Kia Stonic el 2on. #premi és ui na #bicicleta #electrica i 15 premis més en lots de #regals